Copenhagen Comics 2015

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Karl-E.
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 25. maj 2012, 15:34
Geografisk sted: Lidt nord for Horsens

Copenhagen Comics 2015

Indlæg af Karl-E. »

Nå, så er den endelige beslutning taget og hotelværelse reserveret. Så må vi jo håbe at det bliver lige så spændende som ArtBubble plejer at være! :)

Jeg savner bare nogle internationale topnavne ud over Art Spiegelman!
Karl-Erik Thomsen

"Always be yourself! - Unless you can be a pirate. Then always be a pirate!"
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23005
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg har mødt Spiegelman, han tegner bare en hurtig mus, så er den skid slået. Men interessant panel debattør.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af Lars S »

Håber også jeg får tid (råd) til at ta' Kbh.

Men mangler også nogle flere navne der kan tiltrække mig.

Men der er dog kommet nogle stykker til her på det sidste som jeg ikke kender ret godt, men som jeg er interesseret i at kende mere til.

Fx. Luke Pearson og Phillipa Rice
Brugeravatar
redneck
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 341
Tilmeldt: 24. mar 2008, 08:41
Geografisk sted: Odense

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af redneck »

GoogaMooga skrev:Jeg har mødt Spiegelman, han tegner bare en hurtig mus, så er den skid slået. Men interessant panel debattør.
Men det opsummerer jo også hans karriere i store træk - bortset fra 'hurtig'. Jeg har hans 'In the shadow of no towers' + 'Breakdown' (den nye version med ekstramateriale). Den første er meget indforstået for amerikanske avisstribenørder, bortset fra de fleste jo har et forhold til 9/11. Den anden viser hans tegneserieopvækst i undergrundsmiljøet, men har også en ny og meget fin (tegnet) biografi.

Anyway så skal jeg have tegnet en mus, han er simpelthen en af de største amerikanere inden for mediet.
Ja, jeg hedder Morten! Og skriver om tegneserier på Nummer9.dk - https://nummer9.dk/author/mortentjalve/
Brugeravatar
Lasborg
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 19. feb 2014, 09:23

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af Lasborg »

Vel mødt Karl :)
Dansk tegneseriepodcast: http://Tegneseriesnak.podbean.com
Brugeravatar
Dan R. Knudsen
Administrator
Administrator
Indlæg: 7911
Tilmeldt: 6. aug 2004, 14:11
Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Kontakt:

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af Dan R. Knudsen »

Jeg får da aldrig set noget til nogen store internationale navne (nå ja - medmindre de vil med i byen og fulde sig) - jeg kommer da for at møde alle de lokale danske tegnere...det er da som regel meget sjovere og tættere på...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Brugeravatar
arnibeck
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 28
Tilmeldt: 16. jan 2015, 20:14

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af arnibeck »

Dan, det er da også fordi du dukker op med sjove ting, som kan kastes efter både stillestående og bevægelige mål, mens man råber I'M BATMAN!!
Brugeravatar
Tatiana Goldberg
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 953
Tilmeldt: 27. nov 2006, 23:23
Geografisk sted: Hvidovre

Re: Copenhagen Comics 2015

Indlæg af Tatiana Goldberg »

Dan R. Knudsen skrev: jeg kommer da for at møde alle de lokale danske tegnere...det er da som regel meget sjovere og tættere på...
Det lyder godt, Dan! Så køber du vel også min tegneserie :P 8) :mrgreen:

Jeg skal helt sikkert med - jeg er på gæstelisten. Dog annonceret som "webtegneserieskaber"? :?
Besvar