Min første Kickstarter

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
sajmon
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Indlæg: 78
Tilmeldt: 20. jul 2004, 17:07
Geografisk sted: roskilde
Kontakt:

Min første Kickstarter

Indlæg af sajmon »

Det er fantastisk at tage til con i USA. Amerikanerne er så venlige og imødekommende, at det har været utrolig nemt for mig at blive udgivet derovre, faktisk. Mine besøg på cons i New York har ført til mit mangeårige samarbejde med Pronto Comics, som skal til at udgive min 7. bog.

Her i nyere tid har jeg fået kontakt med et foretagende som hedder Birdcage Bottom Books. De udgiver primært alternativt, sort-hvid underground mærkelige titler. En form for tidlig Fantagraphics.

Jeg er nu med i en antologi med Noah Van Sciver, Danny Hellman og mange andre. Bogen hedder "Bottoms up" og udkommer på det omtalte Birdcage Bottom books. Den handler om afhængighed- sex, stoffer, sprit, og en del mere. Vi har brug for dine kickstarter dukater til at få den trykt. Help a Danish brother out! :) Mit første Kickstarter projekt.

https://www.kickstarter.com/projects/bi ... ock-bottom
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 26. feb 2015, 22:34

Re: Min første Kickstarter

Indlæg af D@niel »

Meget interessant. Jeg er hoppet på BBB ANTHOLOGY BUNDLE, jeg skulle bare lige vænne mig til tanken om, at halvdelen af beløbet er porto. Det har jeg vænnet mig til nu :) Jeg har lagt den op i et yderst velbesøgt forum her, det skal nok give et par ekstra bidrag.
Besvar