ZOO udgivelsesnyt - og næste album

Debat om tegneseriefestivaler, tips om byttemarkeder, udsalg og gode tegneserietilbud mm.
Besvar
Brugeravatar
Henriette Westh
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 198
Tilmeldt: 12. aug 2020, 14:21
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

ZOO udgivelsesnyt - og næste album

Indlæg af Henriette Westh »

Dortheas Overlevelser nr. 7: ZOO er i trykken og det seneste er, at den burde være klar til udgivelse d. 1. marts. Forudsat, at trykkeriet ikke bytter om på siderne, som det er sket før.

I den forbindelse har jeg fået booket en signeringsdag hos Fantask (som forhåbentligt stadig eksisterer til den tid) lørdag d. 25. marts, kl. 12-14, hvor alle er velkomne til en snak og et dugfrisk album med en lige så dugfrisk signering. :-)
ZOO forside.jpg
Som altid keder jeg mig bravt, indtil seneste album er klart, så jeg er gået i gang med endnu en historie: Blodets Bånd, hvor handlingen er henlagt til... ja, se selv på billederne. ;-)
Følg med på på hw-art.dk, og/eller meld jer til min nyhedsmail på https://hw-art.dk/nyheder/newsletter/, så I får direkte besked om arrangementer mm.
Vedhæftede filer
Blodets Bånd forside.jpg
Side 1.JPG
__________________________________
http://hw-art.dk/comix.html
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23007
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: ZOO udgivelsesnyt - og næste album

Indlæg af GoogaMooga »

Blev der trykt et nyt oplag af det album, hvor sider blev byttet om?
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Henriette Westh
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 198
Tilmeldt: 12. aug 2020, 14:21
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Re: ZOO udgivelsesnyt - og næste album

Indlæg af Henriette Westh »

GoogaMooga skrev: 10. feb 2023, 20:23 Blev der trykt et nyt oplag af det album, hvor sider blev byttet om?
Bizart nok var der ikke tale om hele oplaget. Så jeg har nu lært at gennemse hvert eneste eksemplar, når bøgerne ankommer. Antallet af bøger med forbyttede sider blev modregnet i den næste ordre, jeg sendte af sted, men jeg nåede desværre at sælge et album med forbyttede sider. Rigtig dårlig stil, men selvfølgelig fik kunden en ny.
__________________________________
http://hw-art.dk/comix.html
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 23007
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: ZOO udgivelsesnyt - og næste album

Indlæg af GoogaMooga »

Henriette Westh skrev: 10. feb 2023, 20:44
GoogaMooga skrev: 10. feb 2023, 20:23 Blev der trykt et nyt oplag af det album, hvor sider blev byttet om?
Bizart nok var der ikke tale om hele oplaget. Så jeg har nu lært at gennemse hvert eneste eksemplar, når bøgerne ankommer. Antallet af bøger med forbyttede sider blev modregnet i den næste ordre, jeg sendte af sted, men jeg nåede desværre at sælge et album med forbyttede sider. Rigtig dårlig stil, men selvfølgelig fik kunden en ny.
Det lyder bizart. Men godt, at du har tilbageholdt de fejl-eksemplarer.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Besvar