Om at være paria

Besvar
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Om at være paria

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg er vant til at blive gået imod på en mere eller mindre saglig måde her på Serieland, fordi jeg formaster mig til at foretrække gamle tegneserier og ikke har så meget til overs for det nye. Så her til aften bliver jeg citeret med en gif, der viser en mand, der slår sig selv i hovedet. Hvorfor skal jeg trækkes frem igen og igen, hvorfor skal jeg stå for skud, hvorfor denne besathed af mig? Jeg vil foreslå, man bruger sin energi på at starte nogle tråde i stedet for at kredse om min person.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Om at være paria

Indlæg af Berti Stravonsky »

Kære Googa

Jeg tror ikke, at afsender mente noget ondt. Kun at det skulle være en spøg.

Men naturligvis er det ikke sjovt, hvis du ikke synes det er sjovt. Jeg er ret sikker på at du får en undskyldning.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Om at være paria

Indlæg af Antaeus »

Ja, den underlig for nu var det jo ikke Googas eget udsagn der stod som nr. 1, men et sat op af Berti.
Googa svarede meget fint
jeg er enig med GoogaMooga langt henad vejen
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Om at være paria

Indlæg af Berti Stravonsky »

Det er jo ikke afstemningen eller ordvalget, Googa er ærgerlig over, men den efterfølgende giff med manden der slår sig selv.

Omvendt, så har Googa jo i over 100 år været ude med riven efter værker og kunstnere, som han ikke helt ynder, og selv været med den at sætte dagsordenen i en vis forstand.

Men selvfølgelig skal der ikke oprettes tråde, der direkte eller indirekte peger fingre af ham. Og hvis min afstemning gør Googa ked af det, så undskylder jeg og sletter prompte.

Jeg tror nu, som skrevet, at det var Vigans giff...
Brugeravatar
Vigan
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 911
Tilmeldt: 24. maj 2010, 22:48
Geografisk sted: 56.127211, 8.90295

Re: Om at være paria

Indlæg af Vigan »

GoogaMooga skrev: 15. jan 2022, 02:15hvorfor skal jeg stå for skud
Den var på ingen måde ment som nedgørelse af dig, Googa, men referencen var åbenbart for indforstået. Det er et klip fra Fight Club (som jeg regnede med du kendte), hvor hovedpersonen slås med sig selv - ment som en spøgefuld henvisning til, at du sagde, at du ikke var enig med dig selv. Andet skulle der såmænd ikke lægges i det. Jeg beklager, hvis du opfattede det som et forsøg på at kanøfle dig, for det har jeg sjældent nogen hensigt om at gøre. :wink:
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Om at være paria

Indlæg af Berti Stravonsky »

Sådan. Sådan.

Kan I se? Ingen grund til at rasle med sværd. Vi vil fred her til lands. Kærlighed fremfor alt.
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Om at være paria

Indlæg af GoogaMooga »

Vigan skrev: 15. jan 2022, 10:28
GoogaMooga skrev: 15. jan 2022, 02:15hvorfor skal jeg stå for skud
Den var på ingen måde ment som nedgørelse af dig, Googa, men referencen var åbenbart for indforstået. Det er et klip fra Fight Club (som jeg regnede med du kendte), hvor hovedpersonen slås med sig selv - ment som en spøgefuld henvisning til, at du sagde, at du ikke var enig med dig selv. Andet skulle der såmænd ikke lægges i det. Jeg beklager, hvis du opfattede det som et forsøg på at kanøfle dig, for det har jeg sjældent nogen hensigt om at gøre. :wink:
Okay, Vigan, helt i orden. Jeg burde have genkendt klippet fra Fight Club, som jeg så dengang, den havde premiere.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Om at være paria

Indlæg af GoogaMooga »

Jeg kan sagtens lade være med at rakke ned på nye ting, der er så meget andet, vi kan nyde i fællesskab, eller jeg kan snakke med mig selv om.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Berti Stravonsky
Administrator
Administrator
Indlæg: 9854
Tilmeldt: 7. jul 2004, 22:26
Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Kontakt:

Re: Om at være paria

Indlæg af Berti Stravonsky »

Nej Googa. Fyr løs. Debatter må gerne have krudt og kraft. Fyr. Løs.
Besvar