Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Diskussion og nyheder om Euroklassikere
Brugeravatar
Erling Søby
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1838
Tilmeldt: 19. aug 2008, 13:31

Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Erling Søby »

Som man i dag kan læse på E-vokes facebookside, så fortsætter de Rødskæg. Det ser ud til at være samlebind som hos Zoom. Forhåbentlig holder det - og om ikke andet, så bare så langt at vi får Hubinons del ud.
"Did you miss me?"
- Jim Moriarty
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Mesterius »

Det må man si! Tydeligvis helt samme stil og utforming som Zooms bøker også:

Billede
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Mesterius »

Ellers antar jeg at Googa går på konserten som avholdes på Rådhuset for å feire begivenheten.

Billede
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af GoogaMooga »

HIMLEN VÆRE LOVET !!

E-voke redder dagen.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Antaeus »

Ja, super god nyhed.
Prisen kender de åbenbart ikke endnu, da de skriver "pris følger".
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Mesterius »

Ellers, hvis man ser på E-vokes oversikt over kommende utgivelser, står det at Rødskæg 5 utgis i desember:

Billede
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Mesterius »

Jeg antar at konserten på rådhuset avholdes i morgen aften. Er det mulig å komme med sangforslag? En åpenbar kandidat må jo være temasangen til den animerte Rødskæg-serien fra 1997. Denne kan nok mange forelskede par - som også er Rødskæg-fans! - vugge harmonisk til på dansegulvet. Men en del rødskjeggede purister vil nok protestere, særlig med tanke på hvor grufull animasjonen i TV-serien er.
Maximum
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 463
Tilmeldt: 22. sep 2008, 23:24
Geografisk sted: Central Florida

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Maximum »

SUPER nyhed!!
Brugeravatar
Carsten Søndergaard
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 7167
Tilmeldt: 2. apr 2005, 00:28
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Carsten Søndergaard »

Mesterius skrev: 25. mar 2022, 20:29konserten på rådhuset
Pssst: Du kan ikke vide det, men de skjulte bogstaver i tv-billedet skal aflæses som Rådhuspladsen, ikke blot Rådhuset. Pladsen foran Københavns Rådhus, hvor der afholdes koncerter i regi af velgørende formål eller politiske manifestationer. Nogle vil nok mene, at genoptagelsen af udgivelsen af Rødskæg-samlebindene opfylder begge formål ;-)
Mesterius
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Indlæg: 1837
Tilmeldt: 19. maj 2018, 01:13

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Mesterius »

Carsten Søndergaard skrev: 26. mar 2022, 00:47
Mesterius skrev: 25. mar 2022, 20:29konserten på rådhuset
Pssst: Du kan ikke vide det, men de skjulte bogstaver i tv-billedet skal aflæses som Rådhuspladsen, ikke blot Rådhuset. Pladsen foran Københavns Rådhus, hvor der afholdes koncerter i regi af velgørende formål eller politiske manifestationer. Nogle vil nok mene, at genoptagelsen af udgivelsen af Rødskæg-samlebindene opfylder begge formål ;-)
Nåååhhh, takk for oppklaringen! Det hørtes ellers spesielt ut med konsert på (altså inne i) Rådhuset. :)

Ja, Rødskæg fyller nok begge disse kriterier, og således skulle det tegne til en heidundrende konsert. Mon om man skulle ta turen over med danskebåten? Jeg må dog forte meg med å finne ut hvilken Rødskæg-figur jeg vil cosplaye.
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af maxus »

Det er simpelthen årets bedste (tegneserie)nyhed - hands down! Jeg vil være at finde i forreste række på Rådhuspladsen til hyldestoptoget - lige som i 1992 :D

Jeg havde præcis håbet på, at e-voke ville samle op efter zoom her, men troede ikke selv på det - men (små) mirakler sker åbenbart stadig.

Og selvom jeg fluks bestilte resten af Hubinon udgivelserne i den lækre franske intergral udgave efter Zoom's forsmædelige tilbagetog, så skal jeg helt sikkert også købe denne og alle evt. andre kommende udgaver. Så kan man jo håbe på de sidste par Bob Morane samlebind også, hvis salget her går fornuftigt.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 9408
Tilmeldt: 29. mar 2005, 20:08
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af Antaeus »

maxus skrev: 26. mar 2022, 10:26 Det er simpelthen årets bedste (tegneserie)nyhed - hands down! Jeg vil være at finde i forreste række på Rådhuspladsen til hyldestoptoget - lige som i 1992 :D

Jeg havde præcis håbet på, at e-voke ville samle op efter zoom her, men troede ikke selv på det - men (små) mirakler sker åbenbart stadig.

Og selvom jeg fluks bestilte resten af Hubinon udgivelserne i den lækre franske intergral udgave efter Zoom's forsmædelige tilbagetog, så skal jeg helt sikkert også købe denne og alle evt. andre kommende udgaver. Så kan man jo håbe på de sidste par Bob Morane samlebind også, hvis salget her går fornuftigt.
Tror du at E-voke kommer med en udgave i bedre kvalitet end Zooms?
Hvordan er de franske udgaver så kvalitetesmæssigt: ekstramateriale, papir, farvelægning etc. ?
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
GoogaMooga
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Indlæg: 22977
Tilmeldt: 17. feb 2005, 21:38

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af GoogaMooga »

På sin vis er det måske ikke en god ting at trykke alt ekstramaterialet. Så bliver man mere opmærksom på, at det mangler i de første fire bind. Det giver ikke mening at trykke ekstramateriale fra 5. bind og frem. Måske nogle få sider som Zoom.
"It's a mod, mod, mod, mod world, luv!" -- Twiggy
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af maxus »

GoogaMooga skrev: 26. mar 2022, 13:00 På sin vis er det måske ikke en god ting at trykke alt ekstramaterialet. Så bliver man mere opmærksom på, at det mangler i de første fire bind. Det giver ikke mening at trykke ekstramateriale fra 5. bind og frem. Måske nogle få sider som Zoom.
Zoom havde lige præcist 0 ekstramateriale med i deres udgivelser medmindre man regner et par ligegyldige sort-hvide nylavede tegninger med.
maxus
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Indlæg: 215
Tilmeldt: 27. aug 2007, 00:59

Re: Rødskæg fortsætter - hos E-voke

Indlæg af maxus »

Antaeus skrev: 26. mar 2022, 12:54
maxus skrev: 26. mar 2022, 10:26 Det er simpelthen årets bedste (tegneserie)nyhed - hands down! Jeg vil være at finde i forreste række på Rådhuspladsen til hyldestoptoget - lige som i 1992 :D

Jeg havde præcis håbet på, at e-voke ville samle op efter zoom her, men troede ikke selv på det - men (små) mirakler sker åbenbart stadig.

Og selvom jeg fluks bestilte resten af Hubinon udgivelserne i den lækre franske intergral udgave efter Zoom's forsmædelige tilbagetog, så skal jeg helt sikkert også købe denne og alle evt. andre kommende udgaver. Så kan man jo håbe på de sidste par Bob Morane samlebind også, hvis salget her går fornuftigt.
Tror du at E-voke kommer med en udgave i bedre kvalitet end Zooms?
Hvordan er de franske udgaver så kvalitetesmæssigt: ekstramateriale, papir, farvelægning etc. ?
Jeg tvivler (desværre). Mon ikke at de laver dem så tæt på zooms udgivelser som muligt for at vi utaknemmelige samlere ikke skal brokke os over, at bind 5 er forskellig fra de 4 øvrige på hylden 😄 Men jeg vil da håbe det. De franske udgaver er fyldt med fedt ekstramateriale, trykt på tykt mat papir, bedre farver osv. Rent kvalitetsmæssigt er der ingen sammenligning mellem de to - men naturligvis lige detaljen med sproget.
Besvar