Titans på Netflix

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Brugeravatar
Lars S
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 866
Tilmeldt: 29. mar 2005, 11:38
Geografisk sted: Odense

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Lars S »

Vigan skrev: 25. dec 2021, 22:12 Sæson 1 var efter min mening noget af det mest filmisk velfungerende, DC nogensinde har lavet. Og så er det ellers bare gået støt ned ad bakke hele vejen gennem sæson 2 og 3. Det eneste, jeg kunne lide i sæson 3, var det sidste minut, men det er muligvis fordi jeg også er blevet dummere og dummere af hvert eneste dummere og dummere afsnit, jeg har set.

Kunne ikke ha skrevet det bedre selv! Troede jeg havde lært lektien ved sæson 2. Men nej har lige set sæson 3 det skulle jeg aldrig ha gjort 😟 Den startede faktisk ok ud. Men man skal ikke mange afsnit ind før det går helt galt.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Uha, det lyder ikke lovende! Jeg er gået i stå efter 3. episode. Ikke fordi jeg synes, det var så udsøgt skidt, som andre, men simpelt hen p. gr. a. tidsnød. Jeg er nok nem at begejstre, blot der er nogen, der har maske på. Al det amerikanske halløj har jeg vænnet mig til qua de fleste hæfter, jeg indtager, vil jeg tro. Derfor vil jeg nu nok spise min portion havregryn med mælk, så jeg har noget at stå imod med, og så på et tidspunkt i det nye år kaste mig ud i det.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Hoool da op, det holdt hårdt. Har endelig langt om længe set 3. sæson færdig. Jeg gik død flere gange. Det var slemt. Jeg har ikke let ved at slippe ud af "fælden", når først jeg er kommet ind i den, men det var tæt på.......Lange, højtidelige, selvhøjtideligt ene - og samtaler, afløst af den samme sløje konfikt. Det har været et eklatant eksempel på, hvodan en serie trækkes i langdrag, og som tidligere nævnt, jeg er nem at begejstre. Få, virkelig få, højdepunkter hhhhhhhhhh. Nå, jeg fandt modgift ovre på hboMax: en DC animationsfilm! Justice Society of America - Second World War. Ingen spoilere, men der er en tendens til at DC's animerede anstrengelser generelt fungerer MEGET bedre end de andre, desværre. Ikke, at der ikke er fine ting i blandt, bestemt ikke, men flere af animationsfilmene virker friskere, mere overraskende, spændende og ja, sjove. Klart anbefalelsesværdig er denne hersens. Jeg blev i godt humør igen!

mvh. og go' fornøjelse!
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Nøhr
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 874
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:32
Geografisk sted: Kalundborg

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Nøhr »

WB har sgu ikke meget held med deres TVserier.
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

[quote=Nøhr post_id=224685 time=1662411056 user_id=7528]
WB har sgu ikke meget held med deres TVserier.
[/quote]

Det er sandt, så sandt! Deres tegnefilm (elsker det ord!) har de klart mest held med.

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
Robin
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Indlæg: 4704
Tilmeldt: 5. mar 2008, 20:30
Geografisk sted: Bathulen

Re: Titans på Netflix

Indlæg af Robin »

Barbieri skrev: 22. feb 2024, 07:19 Jeg vil rapportere her for evt.
Go' idé og velkommen til!

mvh.
Så bli'r det ikke meget bedre - desformedelst!!! Ihvorvel!!!
Brugeravatar
superboy
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Indlæg: 819
Tilmeldt: 24. jun 2005, 16:59

Re: Titans på Netflix

Indlæg af superboy »

Har Titans på fysisk plate, men har ikke sett dem ennå. Har mye annet som jeg sannsynligvis vil se før jeg ser disse.
Vedhæftede filer
DSCN3018 titans.JPG
Besvar