![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Alt, der ligger udenfor selve forummet, er i sin tid lavet af Kim Larsen i Wordpress, og det har jeg hverken adgang til eller overblik over, men forummet har jeg stadig administratoradgang til, dog ikke med så omfattende beføjelser som Dan R. Knudsen. Så jeg kan ikke hjælpe her.
Tak, Frank. Jeg ser netop, at hovedsitet IKKE har en kontakt-emailadresse eller anden form for kontaktalternativ.Frank Madsen skrev: ↑22. jun 2024, 22:19Alt, der ligger udenfor selve forummet, er i sin tid lavet af Kim Larsen i Wordpress, og det har jeg hverken adgang til eller overblik over, men forummet har jeg stadig administratoradgang til, dog ikke med så omfattende beføjelser som Dan R. Knudsen. Så jeg kan ikke hjælpe her.
Tak, Jan. Men her virker det stadig ikke. Automaten genkender ikke engang min e-mailadresse, så måske er jeg blevet slettet. Og der er ingen mulighed for at oprette et nyt brugernavn, så det er lidt en blind vej i alle retninger.Jan Erik Hedberg skrev: ↑26. jun 2024, 16:28 Jeg har også haft problemer - men det lykkes med [ https://serieland.dk/ ] mener jeg (?)