Kan ikke logge ind på hovedsitet
- Jack J
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: outside the norm
- Kontakt:
Kan ikke logge ind på hovedsitet
Jeg ville kommentere på en anmeldelse på hovedsitet, men jeg kan af en eller anden grund ikke logge ind. Jeg har som det ses ikke problemer med at logge ind på forummet. Jeg får blot den besked, at mit brugernavn ikke er registreret (selvom jeg tydeligvis har kommenteret før, for flere år siden, med samme brugernavn), og min adresse er ligeledes åbenbart ikke registreret. Jeg ville have oprettet en ny bruger, men det lader ikke til at være muligt at oprette en ny profil. Help!
- Jack J
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Re: Kan ikke logge ind på hovedsitet
Jeg kan stadig ikke logge på hovedsitet, Serieland.dk. Hvem er det lige her, som kan hjælpe/tager sig af den slags?
Mit gamle log-in genkendes ikke. Og når jeg forsøger at få et nyt log-in, får jeg den besked, at mit brugernavn ikke findes på sitet - til trods for at jeg har kommenteret på flere indlæg, hvilket man ikke kan gøre som ikke-registreret. Det er vel halvandet år siden min sidste kommentar til et indlæg.
Og så vidt jeg kan se, kan man slet ikke melde sig til som nyt medlem mere, hvilket jeg ellers bare ville have gjort
Mit gamle log-in genkendes ikke. Og når jeg forsøger at få et nyt log-in, får jeg den besked, at mit brugernavn ikke findes på sitet - til trods for at jeg har kommenteret på flere indlæg, hvilket man ikke kan gøre som ikke-registreret. Det er vel halvandet år siden min sidste kommentar til et indlæg.
Og så vidt jeg kan se, kan man slet ikke melde sig til som nyt medlem mere, hvilket jeg ellers bare ville have gjort
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Alt, der ligger udenfor selve forummet, er i sin tid lavet af Kim Larsen i Wordpress, og det har jeg hverken adgang til eller overblik over, men forummet har jeg stadig administratoradgang til, dog ikke med så omfattende beføjelser som Dan R. Knudsen. Så jeg kan ikke hjælpe her.
- Jack J
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Tak, Frank. Jeg ser netop, at hovedsitet IKKE har en kontakt-emailadresse eller anden form for kontaktalternativ.Frank Madsen skrev: ↑22. jun 2024, 22:19Alt, der ligger udenfor selve forummet, er i sin tid lavet af Kim Larsen i Wordpress, og det har jeg hverken adgang til eller overblik over, men forummet har jeg stadig administratoradgang til, dog ikke med så omfattende beføjelser som Dan R. Knudsen. Så jeg kan ikke hjælpe her.
Ved du (eller andre her), om Kim Larsen har en brugerkonto her på forummet under et andet navn end, well, Kim Larsen? (som ikke står på listen over medlemmer)? Jeg ser også, at det er længe siden nogen har skrevet kommentarer på hovedsitet. Måske kan ingen logge ind mere.
- Jan Erik Hedberg
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: Back home in good ol' Hornbaek
Jeg har også haft problemer - men det lykkes med [ https://serieland.dk/ ] mener jeg (?)
med venlig hilsen Jan Erik
- Jack J
- Brugerniveau 2
- Kontakt:
Tak, Jan. Men her virker det stadig ikke. Automaten genkender ikke engang min e-mailadresse, så måske er jeg blevet slettet. Og der er ingen mulighed for at oprette et nyt brugernavn, så det er lidt en blind vej i alle retninger.Jan Erik Hedberg skrev: ↑26. jun 2024, 16:28 Jeg har også haft problemer - men det lykkes med [ https://serieland.dk/ ] mener jeg (?)