Popeye the Slayer Man

Debat om tegneserie-relaterede film, tv-serier, tegnefilm mm.
Besvar
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Popeye the Slayer Man

Indlæg af D@niel »

Ny Popeye film i 2025. Gyser. Ser ud til at være lidt i splatter genren. Popeye bliver jo public domain i 2025.

Advarsel hvis man ikke er til den slags Trailer på YouTube
Screenshot_20241123_115203_Gallery.jpg
Brugeravatar
ovemunk
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Re: Popeye the Slayer Man

Indlæg af ovemunk »

Nej tak, jeg vil gerne bevare Popeye som han var. :roll:
"The chances of anything coming from Mars, are a million to one they said"
Brugeravatar
Frank Madsen
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Indlæg af Frank Madsen »

D@niel skrev: 23. nov 2024, 11:55Ny Popeye film i 2025. Gyser. Ser ud til at være lidt i splatter genren. Popeye bliver jo public domain i 2025.
Alligevel kan man ikke tillade sig hvadsomhelst, for selv om ophavsrettens kopibeskyttelse (de økonomiske rettigheder) udløber, så gælder droit moral (faderskabsret og respektret) i princippet evigt. Så selvom Skipper Skræk er i public domain, er der ikke nødvendigvis carte blanche til at lave hvadsomhelst.

At dømme efter traileren er "Popeye the Slayer Man" ikke en film, hvor Skipper Skræks medvirken virker voldsomt nødvendig - snarere som en gimmick.
FRANK BRUUN MADSEN
Forlaget Eudor
Tegneserier & børnebøger
Brugeravatar
D@niel
Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Indlæg af D@niel »

Frank Madsen skrev: 23. nov 2024, 16:15Alligevel kan man ikke tillade sig hvadsomhelst, for selv om ophavsrettens kopibeskyttelse (de økonomiske rettigheder) udløber, så gælder droit moral (faderskabsret og respektret) i princippet evigt. Så selvom Skipper Skræk er i public domain, er der ikke nødvendigvis carte blanche til at lave hvadsomhelst.

At dømme efter traileren er "Popeye the Slayer Man" ikke en film, hvor Skipper Skræks medvirken virker voldsomt nødvendig - snarere som en gimmick.
Det foregår altså på en nedlagt spinatfabrik! men jo, det handler selvfølgelig bare om, at public domain figurer giver nye muligheder til en malket genre.

Advarsel, slasher Winnie the Pooh - Blood and Honey Trailer på YouTube
ovemunk skrev: 23. nov 2024, 14:37 Nej tak, jeg vil gerne bevare Popeye som han var. :roll:
Jeg kommer nok til at se den, men det er ikke på grund Popeye. Det er mere, fordi jeg følger en af forfatterne bag manuskriptet, og fordi min nytårsforsætsliste gennem mange år har haft et fast punkt om "en gyser om ugen". Det er dog ikke min yndlingsgenre, jeg foretrækker kosmisk eller psykologisk horror.
Besvar